:.
دوشنبه 12 آبان 1399 جلسه ستاد هماهنگی ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی برگزارشد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان خوزستان ، جلسه هماهنگی پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی سال 1399 با حضور دکتر اقبالی رئیس دانشگاه پیام نور استان خوزستان و مدیران ستادی برگزارگردید.
در این جلسه با توجه به اعلام اسامی پذیرفته شدگان از سازمان سنجش و همچنین با توجه به غیر حضوری بودن فرآیند ثبت نام و ایجاد شرایط مناسب مقرر گردید به جهت هماهنگی بیشتر و ایجاد شرایط زیر ساختی مناسب و نظارت دقیق تر برعملکرد مراکز و واحدها؛ مدیران ستادی در این بازه زمانی بعنوان ناظران استانی عمل و بر  روند ثبت نام نظارت انجام نمایند.
در این جلسه دکتر اقبالی گفت : باید خدمات مطلوب و در شآن دانشجویانی که دانشگاه پیام نور را برای تحصیل برگزیده اند، ارائه شود.
وی افزود : ارائه آموزش و خدمات الکترونیکی با کیفیت و مطلوب را مهم ترین دغدغه دانشگاه دانست و اظهار داشت: دانشگاه پیام نور در دوران شیوع کرونا، توانست با بهره گیری از زیرساخت های غنی الکترونیکی، بهترین خدمات آموزشی را به دانشجویان این دانشگاه ارائه کند.
در ادامه دکتراقبالی ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی، انسجام کاری و پشتیبانی کارکنان دانشگاه پیام نوراستان خوزستان و ارائه خدمات الکترونیکی مناسب به دانشجویان، بهترین استقبال را از نودانشجویان این دانشگاه داشته باشیم.
 
 
امتیاز دهی